Alkalmazottaknak

Ezeket az űrlapokat csak azok tudják igénybe venni, akiknél a számlán az Egyház van feltüntetve előfizetőként, ebbe a csoportba tartoznak az egyház fizetett munkásai és családtagjaik. Amúgy teljesen megegyezik a szolgáltatás a tagokéval, de más az igénylés módja, csak a kapcsolattartón, Csókásiné Molnár Éván keresztül lehetséges.

Kérünk ellenőrizd a számládat, hogy azon a „Életpont Nonprofit Kft.” neve szerepel-e előfizetőként. Amennyiben igen, akkor az alábbi információk vonatkoznak rád.

Alkalmazottak számára a következő lehetőségek vannak a flottához való csatlakozásra:

  • Telekomos ügyfélként egy publikus előfizetői díjcsomagból, akkor lehet csatlakozni, ha már lejárt a készülék, illetve a tarifa hűség.
    • Amennyiben kötbér terheli az előfizetést, ki kell fizetni. Erről bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában adnak tájékoztatást. Mindenki eldöntheti, hogy megéri-e.
  • Domino csomagból
  • Másik szolgáltatótól (Telenor, Vodafone)
    • A számhordozást egyénileg kell intézni
      • A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és  minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
      • AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
  • Másik flottából ( pl. Aidaco)
    • Ebben az esetben a flottából való kilépést, és a számhordozást egyénileg kell intézni. Általában a következő az eljárás, amelyről egy példát itt olvashatsz: Icon of Aidaco-tól a HNA flottáig - példa Aidaco-tól a HNA flottáig - példa (108.0 KiB)
      • Tájékoztatnod kell a jelenlegi flottád a kilépési szándékodról
      • A flottától kapott engedélyező levéllel a flottád szolgáltatójának (Telenor vagy Vodafone) üzletében  kötnöd kell egy egyéni előfizetést a saját nevedre.
      • A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és  minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
      • AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
  • Új előfizetéssel

Minden esetben vedd fel a kapcsolatot Csókásiné Molnár Évával, aki segít az ügyintézésben. (cs.molnar.eva@adventista.hu vagy 30/180-1601)

Négy díjcsomag közül lehet választani: ÉletPont BUSINESS ALAP, MINI vagy PLUS