Alkalmazottaknak
Ezeket az űrlapokat csak azok tudják igénybe venni, akiknél a számlán az Egyház van feltüntetve előfizetőként, ebbe a csoportba tartoznak az egyház fizetett munkásai és családtagjaik. Amúgy teljesen megegyezik a szolgáltatás a tagokéval, de más az igénylés módja, csak a kapcsolattartón, Csókásiné Molnár Éván keresztül lehetséges.
Kérünk ellenőrizd a számládat, hogy azon a „Életpont Nonprofit Kft.” neve szerepel-e előfizetőként. Amennyiben igen, akkor az alábbi információk vonatkoznak rád.
Alkalmazottak számára a következő lehetőségek vannak a flottához való csatlakozásra:
- Telekomos ügyfélként egy publikus előfizetői díjcsomagból, akkor lehet csatlakozni, ha már lejárt a készülék, illetve a tarifa hűség.
- Amennyiben kötbér terheli az előfizetést, ki kell fizetni. Erről bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában adnak tájékoztatást. Mindenki eldöntheti, hogy megéri-e.
- Domino csomagból
- Másik szolgáltatótól (Telenor, Vodafone)
- A számhordozást egyénileg kell intézni
- A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
- AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
- A számhordozást egyénileg kell intézni
- Másik flottából ( pl. Aidaco)
- Ebben az esetben a flottából való kilépést, és a számhordozást egyénileg kell intézni. Általában a következő az eljárás, amelyről egy példát itt olvashatsz:
Aidaco-tól a HNA flottáig - példa (108.0 KiB)
- Tájékoztatnod kell a jelenlegi flottád a kilépési szándékodról
- A flottától kapott engedélyező levéllel a flottád szolgáltatójának (Telenor vagy Vodafone) üzletében kötnöd kell egy egyéni előfizetést a saját nevedre.
- A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
- AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
- Ebben az esetben a flottából való kilépést, és a számhordozást egyénileg kell intézni. Általában a következő az eljárás, amelyről egy példát itt olvashatsz:
- Új előfizetéssel
Minden esetben vedd fel a kapcsolatot Csókásiné Molnár Évával, aki segít az ügyintézésben. (cs.molnar.eva@adventista.hu vagy 30/180-1601)
Négy díjcsomag közül lehet választani: ÉletPont BUSINESS ALAP, MINI vagy PLUS