Csatlakozás cégeknek, egyéni vállalkozóknak
A csatlakozáshoz “Céges partneri igazolás” szükséges, amivel bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában szerződést lehet kötni. Az igényléshez az alábbi űrlapot kell kitölteni. Kitöltés előtt olvasd el a kapcsolódó dokumentumokat és az alábbi néhány sort.
Egyéni vállalkozóknak vagy cég névvel való csatlakozás a következő esetekben lehetséges:
- Telekomos ügyfélként egy publikus előfizetői díjcsomagból, akkor lehet csatlakozni, ha már lejárt a készülék, illetve a tarifa hűség.
- Amennyiben kötbér terheli az előfizetést, ki kell fizetni. Erről bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában adnak tájékoztatást. Mindenki eldöntheti, hogy megéri-e.
- HNA Tagi vagy HNA Egyházi díjcsomagokból
- Domino csomagból
- Másik szolgáltatótól (Telenor, Vodafone)
- A számhordozást egyénileg kell intézni
- Másik flottából ( pl. Aidaco)
- Ebben az esetben a flottából való kilépést, és a számhordozást egyénileg kell intézni
- Új előfizetéssel
A csatlakozáshoz „Céges partneri igazolás” szükséges, amivel bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában szerződést lehet kötni. Az igényléshez az alábbi űrlapot kell kitölteni.
Három díjcsomag közül lehet választani: ÉletPont BUSINESS ALAP, MINI vagy PLUS
CSAK PONTOS, HIVATALOS ADATOKAT ADJ MEG!
A belépéshez Operatív Bizottsági határozat szükséges. Ennek hiányában a rendelést nem tudjuk fogadni.
A kérelem formanyomtatványa letölthető itt: Céges csatlakozási kérelem
FIGYELEM! A kitöltött nyomtatványt a titkarsag@adventista.hu e-mail címre kell elküldeni.
Ebben a díjcsomagban hűségidőt vállalsz, és saját szerződést kötsz a céged nevére, aminek a mintáját kérésre elküldjük. Igényelni a mobilflotta@adventista.hu e-mail címen lehet.
Figyeljünk, hogy melyik űrlapot töltjük ki, mert ez alapján lesz kiállítva az igazolás!