Csatlakozás számhordozással, vagy új előfizetéssel

A csatlakozáshoz „Tagsági igazolás” szükséges, amivel bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában szerződést lehet kötni. Az igényléshez az alábbi űrlapot kell kitölteni. Kitöltés előtt olvasd el a kapcsolódó dokumentumokat és az alábbi néhány sort.

Szám megtartással, új számmal való csatlakozás a következő esetekben lehetséges:

  • Telekomos ügyfélként egy publikus előfizetői díjcsomagból, akkor lehet csatlakozni, ha már lejárt a készülék, illetve a tarifa hűség.
    • Amennyiben kötbér (készülék vagy díjcsomag) terheli a jelenlegi előfizetést, ki kell fizetni. Erről bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában adnak tájékoztatást. Mindenki eldöntheti, hogy megéri-e.
  • Domino csomagból partneri igazolással.
  • Másik szolgáltatótól (Telenor, Vodafone)
    • A számhordozást egyénileg kell intézni
      • A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és  minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
      • AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
      • Utolsó lépés: a tőlünk kapott partneri igazolással csatlakozhatsz az egyházi flottához, és kiválaszthatod a neked tetsző, olcsó díjcsomagot.
  • Másik flottából ( pl. Aidaco)
    • Ebben az esetben a flottából való kilépést, és a számhordozást egyénileg kell intézni Általában a következő az eljárás, amelyről egy példát itt olvashatsz: Icon of Aidaco-tól a HNA flottáig - példa Aidaco-tól a HNA flottáig - példa (108.0 KiB)
    • Tájékoztatnod kell a jelenlegi flottád a kilépési szándékodról
      • A flottától kapott engedélyező levéllel a flottád szolgáltatójának (Telenor vagy Vodafone) üzletében  kötnöd kell egy egyéni előfizetést a saját nevedre.
      • A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és  minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
      • AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
      • Utolsó lépés: a tőlünk kapott partneri igazolással csatlakozhatsz az egyházi flottához, és kiválaszthatod a neked tetsző, olcsó díjcsomagot.

Három díjcsomag közül lehet választani: ÉletPont KLUB 23 S, M vagy L

A kiválasztott díjcsomagot (S, M, vagy L) akkor kell jelezni, amikor egy Telekom üzletben a „Tagsági igazolással” belépsz a flottánkba. Díjcsomagot, illetve mobilinternetet havonta egy alkalommal később is lehet változtatni. Ehhez már nem kell a „Tagsági igazolás”.