Csatlakozás számhordozással, vagy új előfizetéssel
A csatlakozáshoz „Tagsági igazolás” szükséges, amivel bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában szerződést lehet kötni. Az igényléshez az alábbi űrlapot kell kitölteni. Kitöltés előtt olvasd el a kapcsolódó dokumentumokat és az alábbi néhány sort.
Szám megtartással, új számmal való csatlakozás a következő esetekben lehetséges:
- Telekomos ügyfélként egy publikus előfizetői díjcsomagból, akkor lehet csatlakozni, ha már lejárt a készülék, illetve a tarifa hűség.
- Amennyiben kötbér (készülék vagy díjcsomag) terheli a jelenlegi előfizetést, ki kell fizetni. Erről bármelyik Telekom ügyfélszolgálati irodában adnak tájékoztatást. Mindenki eldöntheti, hogy megéri-e.
- Domino csomagból partneri igazolással.
- Másik szolgáltatótól (Telenor, Vodafone)
- A számhordozást egyénileg kell intézni
- A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
- AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
- Utolsó lépés: a tőlünk kapott partneri igazolással csatlakozhatsz az egyházi flottához, és kiválaszthatod a neked tetsző, olcsó díjcsomagot.
- A számhordozást egyénileg kell intézni
- Másik flottából ( pl. Aidaco)
- Ebben az esetben a flottából való kilépést, és a számhordozást egyénileg kell intézni Általában a következő az eljárás, amelyről egy példát itt olvashatsz:
Aidaco-tól a HNA flottáig - példa (108.0 KiB) - Tájékoztatnod kell a jelenlegi flottád a kilépési szándékodról
- A flottától kapott engedélyező levéllel a flottád szolgáltatójának (Telenor vagy Vodafone) üzletében kötnöd kell egy egyéni előfizetést a saját nevedre.
- A Telekom üzletében indítsd el a számhordozást. Nagyon ügyelj rá, hogy személyes adataid pontosan megegyezzenek a két szolgáltatónál: lakcímnek, iratazonosító számoknak és minden pontnak és vesszőnek azonosnak kell lennie, különben visszautasítanak.
- AZ EDDIGI PONTOKAT NEKED KELL INTÉZNI! Ezekben nem tudunk segíteni.
- Utolsó lépés: a tőlünk kapott partneri igazolással csatlakozhatsz az egyházi flottához, és kiválaszthatod a neked tetsző, olcsó díjcsomagot.
- Ebben az esetben a flottából való kilépést, és a számhordozást egyénileg kell intézni Általában a következő az eljárás, amelyről egy példát itt olvashatsz:
Három díjcsomag közül lehet választani: ÉletPont KLUB 23 S, M vagy L
A kiválasztott díjcsomagot (S, M, vagy L) akkor kell jelezni, amikor egy Telekom üzletben a „Tagsági igazolással” belépsz a flottánkba. Díjcsomagot, illetve mobilinternetet havonta egy alkalommal később is lehet változtatni. Ehhez már nem kell a „Tagsági igazolás”.